Andra advent

Godmorgon vänner och läsare!

Nu är det andra advent, myspys. Jag vaknade tidigt idag eftersom jag la mig tidigt igårkväll, var helt slut. Tanken är att jag ska fixa till mig nu och dra till brorsan en stund, har inte varit där på en evighet känns det som. Dock känns det inte så lockande att bege sig ut nu när det snöar så mycket åt alla håll och kanter. Men jag har bestämt att det inte ska hindra mig, så brorsan here I come :)
Har ni några planer för idag eller blir det bara adventsmys hemma?
Hur som helst önskar jag er en trevlig andra advent vad ni än hittar på!




Kommentarer
skrivet av: Therese

Yes hehe gått i parallelklass :)

2010-12-09 @ 19:52:52
URL: http://tetteandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0