Lekstuga med storebror & lillasyster

De senaste 2 dagarna har jag & bror typ haft heldagar med varandra. Jag har nästan bosatt mig hos honom! I förrgår drog jag dit med halva mitt rum, plattång, volumaster, massa hårprodukter & smink. Jag bestämde mig för att faktiskt fixa slingan i luggen igen. Det tog mig cirka 3 timmar att hålla på & bleka. För jag sköljde ur & blekte igen flera gånger. HEJ HÅRINPACKNING! Just nu är min bästa vän silverschampoot, men det kommer bli bra.
Förutom att jag har blekt sönder min lugg så har jag & brorsan flummat en massa med att klä ut oss & ta en massa kort. Det hände igår dock... Men kul har vi haft så självklart ska vi bjuda på fler bilder än bara dom 3 som ni kan se lite längre ner.



Märks det att det skiljer 5 år mellan oss?

Kommentarer
skrivet av: tamara

Saknar er när jag ser dessa bilder, vill vara med på ett hörn :(

2010-04-05 @ 17:15:00
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0