VM-biljetten kan bli vår ikväll!



09.09.09- Dagen alla serbiska fotbollsälskare har väntat på! Dagen då Serbien kan ha VM-biljetten i handen. Det är så nära nu, men ändå så långt borta, för det kan gå hur som helst. Vi är först i gruppen, Frankrike som 2a. Vi har bara förlorat en match & det var mot Frankrike. Hur kommer det gå ikväll? Vi spelar trots allt på en fullsatt Marakana. 50 000 serber som ska heja fram våra fotbollshjältar till en förhoppningvis seger. Ska vi tillåta att krossas på hemmaplan eller ska vi krossa fransmännen & knipa VM-biljetten till Sydafrika 2010? För det är vad segern mot Frankrike ikväll skulle innebära: Att Serbien säkert har en plats i VM!
Jag kan inte beskriva hur mycket jag vill se en serbisk seger ikväll, men jag tror att fotbollsälskarna förstår det utan att jag ens ska behöva förklara.

IN SERBIA WE TRUST


Kommentarer
skrivet av: Valentina

hela jag ryser. IKVÄLL GÄLLER DE:D

2009-09-09 @ 12:53:03
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: laki

jag vill glo fan oxå! får nöja mej me svesnka matchen, yft. go zlatan lixom

2009-09-09 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0