Underbara armband

 


Var inne på cocoo.se & kikade på deras armband & såg detta underbara armbandet med rosetten. Det är sååå jag! Fanns även i rosa men just det blåa hade passat så fint till mina blåa skor som jag köpt i Serbien. Love it! Tyvärr är 245 kr för dyrt för en fattig student att ge för ett sånt här armband, men det är ändå värt att visas i bloggen.

 

1. Även detta blåa armbandet med berlockerna hade passat perfekt till mina blåa skor. 195 kr på cocoo.se
2. Hallå i <3 my blog! Hur grymt är det inte? Lätt att jag hade gått runt med det. Man bara måste älska sin blogg! 195 kr på cocoo.se

Någon som kan tipsa någon affär där man kan hitta liknande armband i babyblått ungefär?


Kommentarer
skrivet av: vesna

vill ha de blåa armbandet me rosett i svart :D yum!!

2009-09-04 @ 20:00:07
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: tamara

Vad hände med förkärleken till rosa? :P

2009-09-05 @ 20:13:14
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Ja

Hittade ett likvärdigt för en billig peng...39 spänn. Hoppas det faller dig i smaken : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0