Underbar höstdag!

Jag älskar hösten dagar som denna! Soliga utan ett enda moln på himlen & frisk men inte för kall luft ute. Underbart! Jag känner mig så mycket piggare idag än vad jag gjorde igår, tack vare vädret. Idag ska jag ut & fota lite i naturen hade jag tänkt eftersom jag har fotokunskap i skolan imorgon. Bäst att passa på när det är fint väder ute, då fångar man färgerna bäst. (Å andra sidan kom jag på att bilderna ändå blir svartvita haha) Tänkte fråga bror om han kanske vill följa med & fota lite han med. Tycker hans systemkamera borde komma till användning lite oftare.

Nu sitter jag här hemma & ska strax äta lunch sen börjar jag kl 13.00 igen, så tänkte passa på att blogga lite nu när jag har tid. Satt & pratade om bloggar med Samantha, en tjej i skolan, idag på fikat. Om vad folk bloggar om & hur intressant det är. Jag önskar själv jag kunde ha en ganska så intressant blogg, men jag bloggar mest om min vardag & fotboll, vilket kanske inte är så kul i andras ögon. Men sen bloggar jag inte för andras skull heller för den delen, utan för min egna skull. Ibland är det bara skönt att skriva av sig, det behövs, det vet de flesta av er med.
Vad tycker ni är roligt att läsa om?


29.09.2009   11:25


Kommentarer
skrivet av: Samantha

Oh! Härligt att jag får vara med här!



Jag tycker att det är kul att läsa om andras vardagar som man känner. Folk som man kanske pratar mer vardagligt med eller så, känns kul att få se från en annan person vad den ser på saker och ting om dagarna och så vidare.



Det blir oftast mer intressant om man känner till personen på ett eller annat sätt. Men visst finns det också väldigt annorlunda bloggar som är rätt intressanta, som har något orginellt osv, som verkligen sticker ut! Antingen för något bra eller dåligt.

2009-10-05 @ 13:20:53
URL: http://dinosaurien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0