Live från skolan

Hej mina läsare!

Nu återstår det ungefär 30 minuter kvar utav denna skolvecka, sen är det helg. Jag ska springa ner till H&M med Marco en snabbis, och hjälpa honom välja ut present till en utav alla hans flickvänner, haha. Sen ska jag hem, sminka av mig, byta om till träningskläderna, springa till skolans gym & biffa med Viktor & Ywui.

Jag börjar bli duktig när det gäller detta med träningen. Detta blir veckans tredje pass. Inte illa för att heta Jasa. I onsdags erkänner jag att jag var lite lat, jag gjorde inte så jättemycket förutom mot slutet när jag, Olof & Ywui började spela handboll. Igår var det betydligt större skillnad på träningen. Jag körde 30 minuter på trampmaskinen & 30 minuter på cykeln. Var jag svettig efteråt? Svar: JA! Men fy bullen vad det kändes bra. Efter att ha fått beröm & en klapp på axeln av Viktor, kunde jag gå hem med gott samvete. Så jag hoppas att jag kan vara minst lika duktig idag trots min träningsvärk här & var. Men nu ska vi inte gnälla, här ska det tränas för tusan :)

Jag har lite bilder hemma från träningen igår som jag vill dela med mig med er så dom ska ni få sen. Dock finns det inget bildbevis på mig när jag tränar, men ni får helt enkelt lita på vad jag säger.

Ha en trevlig helg & se till att vila ut. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0