Jasmin? Jasmina!

Marcus: Jasmina!

Jasa: Wooow ingen Jasmin den här gången?


(Min kära skolkompiskompis uttalade mitt namn fel flera gånger innan han till slut lärde sig. Inte nog med att han glömde ett A, han uttalade Jasmin som i Jasmin-ris)


Marcus: Nä nu har jag lärt mig! Nu ser jag att du har färgat håret, det är mycket mörkare nu.
Jasa: Mmmm, visst är det fint?

Marcus: Ja det är det, det passar mer ihop med ditt namn nu!


Haha Marcus sista kommentar var så klockren. Fattades bara att han sa: Du liknar en blatte nu.

Love it när dom får mig att skratta. Fortsätt så...

 


Kommentarer
skrivet av: tamara

Det är ju skillnad på att dejta, vara på g och faktiskt ingå ett förhållande. Trodde inte att ni var framme vid det stadiet än först jag märkte att du kallade honom pojkvän. Så grattis ;D

2009-09-30 @ 09:14:48
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0