Jag har underbara klasskompisar!

Eller några stycken i alla fall. Vissa skickar sms eller skriver till mig på facebook & undrar hur det är med mig. Jag mår inte bra, men Gud vad glad jag blir när dom visar att dom bryr sig. 2 veckor har gått av skolan bara & dom bryr sig redan mer än vad dom flesta klasskompisarna brydde sig under hela gymnasietiden.
Man märker en enorm skillnad mellan folkhögskolan/högskolan & gymnasiet, och det är människorna jag syftar på då. Detta känns så mycket bättre nu. Tack så mycket kära klasskompisar!
Måste säga att det finns en hel del riktigt snälla människor i klassen, både tjejer & killar. Och då syftar jag inte bara på barn & ungdomsprofilen, utan även dom andra profilerna med. Visst man har lärt känna långt ifrån alla, men det räcker att utbyta bara några ord med vissa så märker man vilka som uppskattar att prata med en & vilka som inte gör det.
Tack till er som gör att man ser fram emot nästa skoldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0