Jag & baby



Idag var baby här! Plockade upp mig i skolan, sen drog vi ner till fiket & tog en fika med Kata. Riktigt trevligt var det, både Vlado & Kata var pratglada å snackade en massa med varandra. Det gillade jag verkligen, för jag vill att Vlado ska komma bra överens med mina vänner. I helgen är det din tur Laki :P

 Efter fikat, åkte vi till City Gross & handlade lite kryddor, tomatpuré & blandfärs. Sen bar det av hemåt. Det var meningen att jag & älskling skulle laga spagetti & köttfärsås tilllsammans. Min tanke tidigare under dagen var att jag på något sätt skulle lura honom så att han skulle laga maten själv & jag skulle slippa. Guess what? Vlado blev bästis med pappa, så dom satt vid matbordet & snackade ihjäl sig så det slutade med att det var jag som lagade maten. Men det gick bra, jag hade inget emot det. Kände mig som en riktig hemmafru, lagade mat åt min man & innan dess hade jag kokat kaffe åt honom. Lite trångt blev det i köket eftersom mamma lagade pite med äpplen samtidigt, men vi fixade det ändå. Good teamwork kallas det :) Maten var godkänd, men det kunde ha varit godare. Det viktigaste var att älskling tyckte det var gott i alla fall. Då betyder det att jag har lyckats. Vi vilade lite efter maten & mammas goda pita, sen åkte vi till brors lägenhet & lämnade av lite mat & pite hos honom.

Sen har vi nog skapat en ny tradiotion, att åka till Donken & dricka milkshake. Där mötte vi upp bror med som precis hade kommit hem från Jönköping. Lite trevligt snack & skojande på varandras bekostnad. Mispis :) På vägen hem skulle det tävlas lite mellan bror & Vlado om vem som kunde köra snabbare. Krejziii menshooor säger jag bara.

När vi hade kommit hem igen softade jag & babe bara i mitt rum tills det åter var dags att koka kaffe till min man. Han hade trots allt hela vägen hem till Helsingborg att köra. Han är helt underbar som kör sån lång väg för min skull. Tack baby för denna perfekta dagen, tycker om dig <3

Ps. Få inte för mycke luft nu babe för alla dessa gullenamn jag kallar dig :P NÖRD!




Kommentarer
skrivet av: coola V:et

hehehe pa jebiga det va kul o snacka med din fassa tycker jag :D, mera snack än sisst hehe :)... maten var god baby! ska laga mat åt min fruga när du kommer till mig det ska jag lova dig baby... haha så är det mär man sisster i en bil o följer den ena hela tiden :D.. dragisa dobro vozis brate :D, hoppas jag har inte blandat ihopp namnen bara nu hehe... LOVE YOU SHORTY!

2009-09-15 @ 00:31:19
skrivet av: tamara

Dragisa, Branisa och så min pappa Radisa på det. Kan bli tufft att hålla reda på, lite som KNATTE, FNATTE, TJATTE :D



Min pappa kallar fortfarande er pappa för Vranisa, asg.

2009-09-15 @ 09:02:03
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: vesna

söta ni e ihop =)

2009-09-15 @ 13:58:21
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: Teta

Åhh när kommer ni hit då för en riktig bedömning!?

Teta o Sid måste få grilla din babe innan han blir godkänd:-) ALLVARLIGT när kommer ni?

2009-09-16 @ 10:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0