Idag känner jag mig så här...

...

Ja den här stackars lilla musen är en rätt bra beskrivning på hur jag känner mig just nu! Sen igårkväll har det känts som det är 10 minusgrader i min kropp. Jag tog på mig en tjock, stickad kofta & stickade strumpor men ändå frös jag fortfarande. Det blev inte bättre imorse när jag skulle till skolan. Fortfarande lika frusen, kletade jag på lite puder, mascara & lite rouge för att få färg på kinderna, tog på mig min tjocka, stickade långa kofta, en tunn långärmad tröja under, ett par varma leggings & en scarf runt halsen, och begav mig till skolan. Tror ni alla dessa kläder höll mig varm? NEJ! Fortfarande fryser jag som bara den, och jag har druckit minst 4 koppar te idag. Man får lov att tycka synd om sig själv när man mår så här dåligt va? Nu är det bara till att hoppas att det blir bättre tills imon. Orka med en frusen iskub i skolan! Feel sorry for me kära läsare...

Kommentarer
skrivet av: Auntie B

Du ska vara hemma när du mår så där!!!!!

Dels för att inte smitta andra men framförallt ta han om dig! Din kropp skriker att du ska ta det lugnt! FATTAR DU INTE DET!!!? Du fryser fast du har klätt dig för vinter väder inomhus. Stanna hemma om du mår såhär.

2009-09-08 @ 09:41:53
skrivet av: Jasa

Aunti B: Du har rätt! Oroa dig inte, jag stannade hemma från skolan idag. Ena stunden är det kallt, andra stunden är det varmt. Så jag är hemma me min kopp te & tar det lugnt. Tack för att du bryr dig teto! Älskar er <3

2009-09-08 @ 10:58:02
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0