Hysteriskt!



Har någon av er sett Little Britain? Om inte så rekomenderar jag starkt att ni ska göra det, för jag lovar er att ni kommer skratta så mycket att ni till slut kommer ligga på golvet. Här bjuder jag på ett klipp som fick mig att ta en paus från "jag tycker så synd om mig själv för att jag är så förkyld" för att skratta ordentligt. Ett tips är att kolla vidare på Youtube sen & se en massa andra roliga klipp. Sen kan man alltid köpa DVD-boxen som brorsan gjorde, om man blir ett lika stort fan av Little Britain som vi blev.

Kommentarer
skrivet av: vesna

naravno :D kako si ti?

2009-09-08 @ 23:43:44
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: tamara

Tror inte riktigt att det här är min humor :S Kanske borde se fler klipp :)

2009-09-09 @ 10:50:36
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Dusko

HHAHAHAHA fan va bra dem är alltså :D... krya på dig hjärtat!

2009-09-09 @ 11:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0