Höstmys!

Blev en snabb runda till Citygross strax innan 21.00 för att köpa te. När hösten & vintern närmar sig så är det te som gäller för mig. Jag gillar egentligen bara frukt-te men det är så mysigt att ha en massa olika smaker hemma. Så man har något att välja mellan om man skulle få oväntat besök. Mitt favvo-te är utan tvekan forest fruit, så jag köpte även det ikväll. Sen blev det champagne & fläder som lät helgott, & visst var det lika gott som det lät! Blev en kopp av den smaken när jag kom hem. Nu sitter jag här i mitt rum med värmeljus i fönstret & har det ganska så mysigt. Samtidigt passar jag på att sakna min plutt Vlado med, har trots allt inte träffat honom på 5 dagar nu. Men nästa vecka kommer han hit igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0