Hösten är här & jag älskar mig själv!

Senast förra veckan hade jag sagt att hösten inte hade kommit än. Dagarna var väldigt soliga & väldigt varma för att närma sig slutet av september. Nu däremot märker man att hösten är här. Det har börjat regna, löven faller ner från träden & så är det ganska kyldigt ute. Jag vill bara vira in mig i en tjock halsduk & gosa. Hösten är väldigt mysig men bara om man ska sitta inomhus hela tiden. Annars klarar jag mig fett bra utan både hösten & vintern. Jag hatar kyla, det är det värsta som finns. Men det är bara till att bita ihop & vänta på varmare tider.
Sen vill jag avsluta med: Fy fan vad snygg jag är i min nya hårfärg, kan inte sluta kolla mig i spegeln. Ni får inte ge mig såna komplimanger i skolan, jag förvandlas ju till sånt ego. Men jag vet, jag är vacker... Can't help it! Så vacker att vi fick en gratis milkshake på Mc Donalds. Love being me som den där Kissie-missie-Pussy säger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0