Flashback från Serbien

Idag luktade jag på min favoritparfym Hugo Boss Orange! Snacka om att jag fick flashback från Serbien då jag skulle visa parfymen för Tamara. Vi blev båda helt förälskade i den, men ingen av oss hade råd att köpa den. Man får helt enkelt passa på att spruta på sig den när man är på Kicks. I alla fall, detta är en parfym jag rekomenderar. Luktar varken för starkt eller för sött, helt underbart med andra ord. Men bara för att jag rekomenderar den, tycker jag inte ni ska köpa den. Skaffa en egen lukt, haha.
I alla fall, det jag vill säga att jag saknar Serbien lite nu när jag luktat på parfymen & tänker tillbaka på alla sommarminnen. Detta ska bli mitt nästa parfymköp i alla fall. Snart borde det bli av eftersom min nuvarande är ganska så slut. Så lukta inte för mycket på mig imon Vlado! :)

 



Vilken är er favoritparfym?


Kommentarer
skrivet av: tamara

Åh, man får sånt MÅSTE-HA-BEGÄR av den :P Bra att födelsedagen och julen närmar sig :D

2009-09-14 @ 13:14:58
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0