Dags att avslöja Mystiska V

Jag har nu under 2 månader nämt mystiska V några gånger här i bloggen & det är nu dags att avslöja vem han är.

Så vart ska jag börja någonstans? Hans namn kanske! Svårt att ana men hans namn börjar på V. Vladimir! Nej, inte Vladimir Putin. Men vi kallar honom kort & gott för Vlado. Dusko är också en utav hans smeknamn men den historien är lång att dra så vi skippar den :) Anyways, så är denne Vlado 22 år gammal och bor i Helsingborg. Skåning <3 Älskar att höra honom prata, skånska is tha shit rakt av.

Vi träffades på u21-em i Malmö på min födelsedag. Av en slump hamnade vi jämte varandra & så fick vi kontakt. Han bara letade efter anledning att hålla i mig när alla huliganer hoppade som galna på stolarna, så jag inte skulle ramla :P Nu är du avslöjad Vlado! Ni behöver inte veta allt i detalj, men något som verkligen är värt att nämna är att han mer eller mindre ringde mig varje dag medans jag var i Serbien. Då menar jag inte att han ringde i 2-3 minuter bara för att se hur jag har det utan vi kunde prata på i 1-2 timmar per dag. Minst! Jag vågade inte ens tänka hur hög telefonräkning han skulle få, men det var inget han brydde sig om sa han. Cute, I know!

Igår kom lille Vlado på besök i Värnamo, så då plockade han upp mig i skolan, sen drog vi & åt. Hängde lite på stan & sen åkte vi för att handla lite. Efter det åkte vi hem till mig. Han skulle träffa mamma & pappa. Och det gick smärfritt faktiskt, vi överlevde båda två, haha. Mamma & Gorica (mammas kompis) tyckte han var så söööt. Och jag håller självklart med :) Puppyeyes! Mamma hade gjort pannkakor som jag & Vlado åt med nutella & plazma. To die for typ! Mätta och belåtna hängde vi lite i mitt rum sen drog vi hem till brorsan & tittade på Little Britain. Haha jag skrattar bara jag tänker på det. Helt sjuka brittiska sketcher som ni borde se. Efter att ha hängt lite hos brorsan, åkte vi hem till mig igen eftersom Vlado inte hade sagt hej då till mamma & pappa. Så som avslut på den roliga dagen som vi hade tillsammans, kollade vi på Kursadzije i vardagsrummet med mamma & pappa. Jag har nog inte insett förens nu hur kul det faktiskt är, haha.

Så nu har ni fått veta vem Vlado är, om det nu var någon som undrade. Jag tycker i alla fall det var mysigt att berätta om honom :) Och så här söt är han:


Kommentarer
skrivet av: tamara

Äntligen fick man ett ansikte på honom ;D Som kuma känner jag till det övriga, moahaha.

2009-09-01 @ 10:45:46
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Dusko

Varför den bilden srce ? :D

2009-09-01 @ 11:30:45
skrivet av: Jasa

För att du är sååå fiiin på den Dusko Dugousko :D

2009-09-01 @ 11:59:49
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: vesna

wooohoo jasa is in lööövee :P

2009-09-01 @ 13:11:53
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: vesna

drago mi je för din skull :) lycka till!

2009-09-01 @ 17:37:03
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: mags

nämen jasmina.. detta vill man veta mer om.. snusk ja tack varenda detalj,..=)

2009-09-06 @ 14:28:38
skrivet av: Paula

vad kul jasa! i'm happy for u. alla är ju upptagna i höst, fan jag o lara får ta o catch up lite ;) hihi. kärlek är fint! puss på dig o lycka till

2009-09-07 @ 14:56:52
URL: http://piecesofpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0