Byggnadsras!

Jag gjorde en väldigt dum grej imorse innan jag gick till skolan, och det var att skippa frukosten. Det fick stackars Viktor höra om på samhällslektionen.

 

Jasa: Hör du hur min mage kurrar?

Viktor: Var det din mage? Jag trodde det var byggnaden som höll på att rasa!
Jasa: *börjar skratta...slutar skratta... tyst en liten stund... börjar skratta igen och kan inte sluta*

 

Jag orkar inte ha roliga klasskompisar, dom gör så jag skrattar hela tiden, haha. Får ont i mina magmuskler!
Nä men helt ärligt, dom är bäst! Fattar inte hur så roliga människor kunde hamna på ett & samma ställe, i lilla Värnamo. Men det tackar vi för, för dom gör skolan till en rolig plats. Det var bland annat vad dagen hade att bjuda på i skolan. Lyckades även lura några som går idrott att jag bytt från Barn & Ungdom till idrottsprofilen, haha så stolta dom var. Men ack så besvikna dom blev när jag sa att jag bara drev.
På träningen sen på kvällen blev jag återigen aggro & boxade alla som kom i vägen för mig. Så mycket roligare att boxa på människor än på säcken. Och jo på tal om träningen, så har jag bestämt mig att komma igång seriöst. Visst idag var det en hel del lathet från min sida, men därför hade jag Viktor som skällde lite på mig & sa att jag inte har något annat val än att fortsätta. Och det vet jag att han inte gjorde för att vara elak utan för att göra mig en tjänst. Fortsätter han vara så hård mot mig så lär jag vara vältränad inom någon månad. Wish me luck! :)


Kommentarer
skrivet av: Valentina

ja! han sa dom först :) jag måste berätta för dig!

2009-09-18 @ 01:22:41
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Nora

Taaaaack älskling. Det är mycket möjligt att jag är där, ska du dit då?

2009-09-18 @ 08:30:21
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0