4.5 timmar kvar!

Serberna har nedräkning till kvällens match som det vore nyårsafton. Och jag är inte sämre minsann! 4,5 timmar kvar tills jag ska bänka mig i soffan framför tvn & heja för fulla rullar på mitt kära Serbien. Jag har en stark känsla av att antingen Kacar eller Zigic kommer skjuta bollen i mål ikväll. Eller ännu bättre, varför inte båda? Men innan dess ska jag hinna göra min oehört långa sammhällsuppgift som jag inte är ett dugg intresserad av. Men måste man så måste man! En dusch ska man också hinna med innan, så nu tror jag att jag får låta bloggen vila lite så jag hinner med det som måste bli gjort. Däremot behöver inte ni, mina läsare vila från bloggen. LÄS & NJUT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0