2 sjuka...

Första sjuka: Jag & Vlado pratar i telefon & han hör att jag äter nånting. Efter det låter samtalet så här: Vlado: Vad äter du nu då? Jasa: Vindruvor! Vlado: Äter du DIN BROR? Jasa: Jaa verkligen, jag har styckat min bror & nu äter jag honom!

Andra sjuka: Jag har skaffat sån feedjit så jag kan se från vilka städer/länder folk läser min blogg. Men man kan även se från vilken sida dom klickar in sig till bloggen. När jag skulle kika på dagens läsare såg det ut så här: Karlstad, Varmlands Lan arrived from google.se on "Jasa" by searching for tjocka stickade strumpbyxor.

Kul att folk googlar tjocka stickade strumpbyxor & hamnar i min blogg. Snacka om bra reklam! :)

Kommentarer
skrivet av: Valentina

samma hos mig, dom söker efter vad picka avion är. HAHAHA! så dumma, de är mitt ord

2009-09-13 @ 15:01:07
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0