Vill ha!

Som vanligt vill jag ha en massa! Denna gången vill jag ha en ny MP3-spelare, som jag såg för ett bra tag sen på Elgiganten. Den ser så praktisk ut, & inga sladdar som är i vägen. Självklart är den rosa med. Kollade på elgigantens hemsida & där kostar den 749 kr. Lite mycket pengar kan jag tycka, men det är en sony dessutom. Ska kolla vidare om den är billigare någon annanstans på nätet. Men jag vill ha hur som helst.




Update: Den finns inne på Expert för 499 kr. Haha fy fan vad jag är bra! Tar reda på det jag vill på nolltid. Börjar tycka allt mer & mer illa om Elgiganten, som påstår att dom är billigast av alla. Yeah right! Ska man köpa den inne på Elgiganten & inte över nätet så kostar den nästan 1000 kr har jag för mig. Så 499 kr för den här sötsaken är väl inte så farligt, eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0