Valentina här

I och med att Jasa har gästbloggat i min tänkte jag göra precis samma sak!

För de FÖRSTA vill jag be henne om förlåtelse igen för att hon har köpt skor IGEN..
för att göra historien kort; jag letade efter skor, vem frågar man efter när de kommer till skor? Jasa så klart! hon kom inte med något vettigt så jag fick klara mig på egen hand. hittade ett par picka avion skor på nelly, visade dom för jasa, jasa blev kär i ett par andra och VIPS så klickade hon lite för långt. njoj kao tesko pada.

men de jag egentligen vill ha sagt är att Jasa är en riktigt rolig tjej. hon är lätt att prata med och hennes humor är precis likadan som min. vi båda älskar skor och narodnjake. ÄN I DAG är jag henne tacksam över att hon hittade Jasar Ahmedovskis låt - Dobar sam momak, som jag letade efter så länge men inte lyckades hitta. hahaha som jag sa, narodnjake.

jag måste lägga till att den kvinnan har riktigt vackra ögon!

så innan jag säger hej då till er tänkte jag bara påminna er om att besöka min blogg
http://valentinaemilia.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0