Tiden går så fort

Det är redan slutet av oktober. Helt otroligt hur fort tiden går, knappt så man hänger med. Snart är det nytt år igen. 2010 denna gången, & jag minns det som det var igår när det var milleniumskifte. Igår var Magan hos oss på besök, & bara när vi är med henne kan vi hitta på extremt knäppa grejer. Vi åkte till Citygross, köpte pepparkakor & julmust sen åkte vi hem till brorsan & åt vårt julfika & lyssnade på julsånger. Men det var riktigt mysigt :) Jag fick sån längtan efter just julafton. Det här året ska jag verkligen julpynta i mitt rum & ladda ner julsånger. Jag gillar inte vintern, bara julen som är det positiva med vintern. Förutom mysiga hemmakvällar med tända ljus då.
Snart dags att återigen planera nyårsfirandet som vi brukar göra så här dags på året. Dom senaste åren har traditionen varit att jag, bror, kuma Tamara & Lara firar tillsammans, & jag hoppas att den traditionen håller i sig även i år. Mysigt hade det varit om även älskling skulle kunna förgylla den kvällen med sin närvaro. Jag förstår dock om han vill vara med sina vänner, men kan även hända att han åker ner till Serbien över nyår. Trots att jag är ganska självisk av mig & vill ha honom här, så förstår jag honom att han vill åka ner & träffa sin släkt. Dessutom väntade han på mig i 6 veckor i somras, det får inte glömmas.
Har ni några tips på vart man ska fira i år?

2006/2007-Halmstad



2007/2008-Checkpoint/Åstorp



2008/2009-Checkpoint/Åstorp



2009/2010-???

Kommentarer
skrivet av: tamara

Avskyr bild nr 2, och vad sägs som att satsa på något mer färgklatt i klädval i år? :D



RÄKNA MED MIG!

2009-10-25 @ 18:22:27
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Anonym

färgglatt*

2009-10-25 @ 18:22:47
skrivet av: laki

hahahha så kul att det blivit en tradition - ja gillar det verkligen!

2009-10-26 @ 09:40:58
URL: http://lakistar.blogg.se/
skrivet av: Nora

Det är skrämmande hur fort tiden går. Händer det ingenting kul på checkpoint i år då? Jag minns förra nyår så var jag på en juggefest i Göteborg på gamleport. Det var förbokat middag och fest. Det var riktigt kul! Man kanske borde se runt ifall något sådant arrangemang är tillgängligt i år också.

2009-10-27 @ 06:02:44
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0