Snart är det helg!

Tjenare mina läsare!

Onsdagen är redan här, snart är de helg & efter helgen är det skola igen. Visst jag gillar skolan, men vill inte tänka så långt fram än. Vill passa på att njuta av ledigheten istället. Nu är det bara 2 dagar kvar tills min söta, lilla Vlado kommer. På så sätt är det skönt att tiden går fort, för jag saknar honom något otroligt mycket.


Idag har jag inget planerat, ska bara ta det lugnt tror jag. Dags att äta lite frulle snart med, blir nog sarma haha. Nyttigt & bra :) Tror även att jag ska skriva klart min berättelse om upplysningen. Har redan skrivit halva, så det är inte mycket kvar nu. Hoppas bara att jag inte fått det hela om bakfoten, för upplysningen är inte världens lättaste att förstå sig på.


Igår hade jag hela 62 läsare i bloggen, det är verkligen inte illa för att vara jag :) Och jag uppskattar verkligen varenda en, så tack för att ni besöker mig. Tycker jag har varit ganska flitig med bloggandet den senaste tiden, även om jag inte skriver nåt vettigt. Ganska skönt ändå, för det är kul att titta tillbaka på det om några år & se vad man haft för sig. Jag kollade igenom mina gamla inlägg för någon dag sen & jag var ganska road när jag läste dom. Vissa gånger undrade jag om det verkligen är jag som hade skrivit det. Och nu när jag tänker efter, så blir det 3 år nu i november sen jag startade bloggen. Det är banne mig inte lite asså. Jag hade i alla fall inte tackat nej till att tjäna pengar på bloggen, haha. Det hade nog inget gjort, bara att alla inte vågar erkänna det. Fegisar :P GIVE ME THE MONEY! Men, men, istället blir det till att leva vidare på CSN.

Dags att få i sig lite näring. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0