Serbiska hjältar



Tidigare idag visste jag inte vad jag skulle skriva, för jag var så nervös över kvällens match som kunde säkra VM-biljetten för Serbien. Nu vet jag vad jag vill skriva, men av all lycka jag känner inom mig nu, vet jag inte hur jag ska uttrycka mig.  Vi spelade mot Rumänien & vi vann ÖVERLÄGSET! Vi krossade rumänerna med 5-0. 5-0 människor! Zigic, Pantelic, Kuzmanovic ett mål var, sen stod Jovanovic för de två sista målen. Jag kan inte beskriva vilken känsla det var, men varje serb förstår precis vad jag menar. Pantelic som så länge väntat på att få göra ett mål för landslaget, fick äntligen göra det. Vilken glädje det var i hans ansikte, det var han värd. Kuzmanovics lycka var inte heller svår att missa. Dessa grabbar är våra stoltheter som tog oss till VM 2010 i Sydafrika. Men jag vill ändå kalla hela landslaget & även vår tränare Antic för hjältar, för vilket lag & vilket samarbete. Jag är så imponerad! Tack för underhållning på hög nivå & tack för att ni gör oss så stolta. Efter matchen firades det med fyrverkerier på Marakana! Mitt älskade Serbien <3



Örnen som ni ser på bilderna symboliserar våra fotbollsspelare som kallas för de vita örnarna. Och våra örnar flyger rakt till Sydafrika 2010.

Kommentarer
skrivet av: Delic

ajmo,vi drar till afrika :D

2009-10-11 @ 01:47:55
skrivet av: Jasa

Delic: Jag är på :D Africa here we come :D

2009-10-11 @ 02:09:53
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Valentina

ZIGIC behöver jag

säga något mer?

2009-10-11 @ 12:45:42
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: tamara

PANTELIC :D

2009-10-11 @ 14:03:16
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0