Ooops, I did it again!



Ja jag är helt otrolig jag vet! Beställde ett par skor senast förra veckan & nu igen. Men denna gången var det Valentinas fel. Vi satt & snackade om skor på msn & hon hade hittat ett par jättesnygga på nelly som hon beställde. Dom fanns tyvärr inte i min storlek, annars hade jag mycket möjligt beställt dom jag med. Men så har jag flera gånger kollat på dessa skor & tyckt att dom är riktigt fittfräna. Såg att dom fortfarande finns i storlek 35.5 så jag tänkte att jag chansar & beställer dom. Annars är det bara till att skicka tillbaka dom. Men vi håller tummarna för att dom passar. Mamma klagar alltid på hur många par skor jag redan har, & undrar vad jag ska med fler till, & framför allt vart dom ska få plats. Men jag kan inte få nog, jag tror det är en sjukdom. Så idag när jag skulle berätta för mamma att jag beställt ett par skor till lät det så här:

Jasa:
Älskar du mig?

Mamma: Klart jag älskar dig!

Jasa: Jag har hittat nåt jättefint som är jättebilligt...

Mamma: Har du köpt skor igen? *flinar*

Jasa: *Tittar oskyldigt på mamma* Men jag var tvungen, dom är så fina & billiga.

Mamma: *skrattar* Så det är därför du frågar om jag älskar dig?!

 

Det gick rätt så bra trots allt :)


Kommentarer
skrivet av: Valentina

HAHAHAHAHA!

du kommer att tacka mig en vacker dag.

VAD ska jag göra? jag är minst lika beroende

2009-10-20 @ 23:46:11
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0