Oj jag råkade...

...gå ner till expert & köpa just den rosa mp3-spelaren som jag ville ha. Som sagt, jag bara råkade, så gjort är gjort. Okej från & med nu ska jag skärpa mig med slösandet av pengar. Inga fler skor (tror jag), eller fler rosa prylar. Sen om ni vill köpa det till mig är en annan sak, jag lovar jag kommer inte säga emot.
Jag nämnde för Sasa att jag ville köpa den här rosa mp3n & hans svar på det var: Du kommer snart se ut som en japansk mangafigur! Haha, ska jag ta det som en komplimang eller?
Ja det kanske var onödigt att köpa den egentligen eftersom jag redan har en rosa mp3-spelare, men efter ett tag trötnar man. Det vet ni alla, så tjata inte på mig nu :P
Och sen så måste jag bara påpeka på tal om inget att när man nu vridit tillbaka klockan så blir det mörkt ute jättetidigt. Hallå, vart har sommaren tagit vägen? Jag typ saknar den! Jag orkar inte med flera lager, tjocka kläder. Tar en evighet att ta på sig dom ju. Vill bara slänga på mig ett linne & ett par shorts & sen gå ut & njuta. Ja just precis, vet att ni också vill det!


Kommentarer
skrivet av: Nora

Inte alls ironi här i detta inlägget nej, haha. Och duuu, fröken, "råkade" du? Jag tror någon klargjorde för mig att hon bestämt skulle iväg och handla denna nya rosa mp3 spelare innan vi avslutad en viss konversation. Jag upprepar det igen efter tusen gånger, du seeer ut som en docka på bilden, så vacker! Och vad fan e japansk mangafigur? HAHA!

2009-10-27 @ 06:07:09
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com
skrivet av: Li

Fin blogg och söt bild!



Kram

2009-10-27 @ 16:43:23
URL: http://sweetieli.devote.se
skrivet av: Li

Fin blogg och söt bild!



Kram

2009-10-27 @ 16:43:42
URL: http://sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0