Ny vecka!

Hej mina läsare!

I helgen har jag umgåtts med min kära pojkvän, & därför har jag valt att inte uppdatera i bloggen förens nu. Hade iofs hela dagen på mig igår, men då orkade jag inte.

Min helg har varit helt underbar! I fredags kl 12.30 plockade älskling upp mig  skolan, sen åkte vi hem en snabbis så jag skulle fräscha till mig lite. Efter det bar det av till Jönköping, där Vlado istället shoppade en mobil bara så där. Så det blev inga jeans eller tröjor för hans del. Dock fick han med sig en mössa, vantar & halsduk hem i alla fall. Så fin han var :) Jag blev på lite dåligt humör eftersom vi skulle göra en massa äranden åt pappa med, så jag blev helt stressad. Men sen blev det bättre när jag hade fått i mig lite mat, haha. Jag fick med mig ett diadem med en rosett på, ett skärp med en rosett på, en rosa Jet Set-klocka (älskar Jet-set-klockor ju) med en krona mitt i. Riktig prinsessklocka, & ett spel till mitt Nintendo DS. Det blev bröllopsspelet som jag bloggade om förra veckan. Jättekul spel faktiskt, så det var ett bra val.
När vi hade shoppat klart, åte vi till Branka & Sid & hälsade på där en stund. Ungarna älskade Vlado eftersom han lekte med dom hela tiden. Och jag fick äntligen träffa lilla Donna, som börjar bli ganska stor nu. Hon är helt underbar, & hennes leende gör mig varm i hela kroppen. Vi kunde inte stanna länge för vi skulle tillbaka till A6, för det var först då Vlado skulle köpa mobilen eftersom dom inte hade fått in den tidigare under dagen.
Så runt kl 20.00 begav vi oss hem till Värnamo igen & hälsade på bror en stund. Vi var inte vidare sociala, eftersom älskling lekte med sin nya mobil & jag spelade DS, haha. När vi kom hem igen, gosade vi bara & sen la vi oss.
I lördags gjorde vi typ absolut inget. Vi segade mest & gosade igen... Men helt ärligt så var det så underbart så jag ville inte göra nåt annat. Vi var iväg & handlade & hälsade på i skolan lite, sen var vi åter hemma. Mamma hade gjort pannkakor, medans vi spelade Fia med knuff med pappa. Det började så bra för mig, jag vann första omgången, men sen gick det bara utför. Pappa & Vlado vann resten av gångerna, så jag blev tjurig & ville inte spela mer, haha. Jag erkänner i alla fall att jag är en dålig förlorare.
Vi avslutade kvällen med att mysa & sen var det dags för älsklingen att åka hem :( Alltid jobbigt när vi ska säga hej då till varandra men denna gången blev det extra jobbigt. Som tur är så ses vi på fredag igen :)



Ps1. Vi matchade ju ganska bra med våra gråa tröjor!
Ps2. Älskling måste klippa sig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0