Mina böcker har kommit

1. Fotboll och religion måste man ju som fotbollsnörd läsa. Handlar bland annat om vad fotboll betyder för vissa. Vissa ser det som "bara ett spel", andra ser det som en religion. Jag tillhör nog dom sistnämnda :) Ska bli intressant att läsa den faktiskt.



2. Tjuvlyssnat är det väl ingen förutom min pojkvän som har missat va? Folk som tjuvlyssnar på annat folk och hör de mest blåsta sakerna man kan höra. Och det är riktiga samtal, inget påhitt. Vill man ha sig ett gott skratt så borde man absolut läsa dessa böcker.



3. Vägen till Jerusalem är ingen bok som jag frivilligt vill läsa. Den ska läsas i skolan & sen ska vi skriva en analys om den. Wish me luck!


Jag brukar inte läsa böcker speciellt ofta. Men nångång händer det att jag hittar någon bok som verkar intressant, och när jag väl gör det kan jag inte slita mig från den förens jag läst ut den. Så va det med Snabba Cash. Läste ut den på några dagar & den är nästan 500 sidor lång om jag minns rätt. Har ni inte läst den boken, så borde ni verkligen göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0