Älskling var här igår

Dagen börjar med att jag ska gå upp klockan 7.00. Jag har alltid igång larmet men brukar oftast lyckas vakna precis strax innan klockan ska ringa. Jag vaknar, öppnar mina tröttna ögon & märker ett starkt solljus som tränger sig in genom persienerna. "Gud vad ljust & soligt det är ute för att vara så tidigt på morgonen" tänkte jag. För er som är arbetslösa & inte går i skolan, som sover länge om dagarna, det är inte så ljust ute längre klockan 7 på morgonen. I alla fall, jag tar fram min mobil för att kika hur mycket klockan är & för att stänga av larmet. Klockan är 8.20... HELVETE, jag börjar om 10 minuter! Det betyder att jag skulle ha gått till skolan för 5 minuter sen. Jag kommer hur som helst försent till första lektionen så ingen idé att stressa. Nästa lektion börjar kl 10.20, så det är bara till att ta god tid på sig. Min pojkvän skulle ju komma direkt efter skolan, så jag ville ju inte se ut hur som helst. Trots att jag borde kunna göra det framför honom, & det kan jag, men ville ändå vara lite fin för honom.
Jag gjorde mig iordning & drog mig till skolan strax innan 10 så att jag hann lagom till fikat, behövde ju få i mig lite frukost. Annars skulle folket tro att det var byggnadsras igen.

Klockan 12.20 fick vi sluta för denna veckan & då var min älskling redan på plats i skolan & väntade på mig. Så glad jag blev :) Glatt hejade han på Olof & Robin när vi skulle åka, & sen bar det av till BK där vi åt oss mätta som små söta, rosa grisar.
Efter det tog vi oss till fiket där vi drack te & kaffe, när Sarah hade hört av sig & sa att vi kunde komma förbi henne. Sarah är den enda tjejen i skolan som jag fått så bra kontakt med, som jag umgåtts med en hel del även på fritiden nu. Så jag ville gärna att hon skulle träffa Vlado. Vi åkte upp dit & det gick hur bra som helst, dom pratade loss som dom känt varandra sen innan. Vi hälsade på stockholmarna Robin & Marcus med, som för övrigt hade samma frilla som älsklingen. Det vill säga, inget hår alls typ, haha. Dom började snacka TV-spel & man verkligen märkte hur älsklingen sken upp, som ett litet barn på julafton. Min söta, lilla tönt :)

Det har redan blivit ett långt inlägg, & jag är typ långt ifrån klar. Men jag ska försöka korta ner det. Vidare efter besöket hos Sarah & stockholmarna åkte vi till City Gross & handlade lite, sen hem till mig. Det blev det gamla vanliga, sitta & prata med mamma & pappa, hänga på rummet. Älskling somnar till lite som vanligt. Sen fick mesen för sig att fråga ut mig vad jag har i mina lådor & ville se. Jag räknade inte med att han skulle göra det, jag skämdes, det ser ut som bombnedslag i mina lådor. Haha så han höll fast mig så jag inte kan göra något, sen skulle han öppna lådorna. Men jag började sparka med benen så det slutade i ett slagsmål fullt med skratt. Mamma trodde vi krigade i rummet, haha. Det var ju typ det vi gjorde med, men fan vad skoj det var.
Jag har nämt det förr, men jag nämner det igen. Jag är så glad att jag kan vara mig själv med honom. Behöver inte för en sekund vara någon annan än den jag är. Och fy fan vad bra det känns! Allt känns så underbart när man är med honom. Man ska inte ta något för givet, men jag är så glad för att jag har honom, han betyder så mycket för mig. Som min farmor brukar säga: Tack för att du finns! Haha...

Anyways, vidare till våra aktiviteter, som vanligt åkte vi till donken med för att dricka milkshake, det har ju blivit en tradition nu. Vi fick snabba oss eftersom nya avsnitt av Grand Show skulle börja klockan 21.00, & det ville Jasa för allt i världen INTE missa. Som vanligt när det gäller serbisk TV så börjar allt senare än vad det är sagt att det ska börja. Vi hann hem i tid & kollade lite på det, sen kände Vlado att det var dags att börja åka hemåt eftersom han började bli lite trött & det var en bra bit att åka.
Som vanligt hade vi det helt underbart tillsammans & jag längtar redan till nästa gång vi ses.



I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
While you're far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Every moment spent with you
Is a moment I treasure



Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing


Laying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever


Don't wanna close my eyes
Don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, baby
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream would never do
I'd still miss you, baby
And I don't wanna miss a thing


I don't wanna miss one smile
I don't wanna miss one kiss
I just wanna be with you
Right here with you, just like this

I just wanna hold you close
Feel your heart so close to mine
And just stay here in this moment
For all the rest of time


Kommentarer
skrivet av: Valentina

tack snygging! ;)

french connection är de faktist. haha.

vi hade de så mysigt :) verkligen.

jag kom och tänka på er igår av nån konstig

anledning, hahaha. jag visste ju att han

skulle komma. grattis till en månad!

2009-10-03 @ 12:54:04
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Plutten

min baby sket i att säga när du skadade mig med mitt örhänge :D... vill vara sån snäll :P...

2009-10-03 @ 22:02:32
skrivet av: Nora

Vladimir and Jasa sitting in a tree; KISSING!

First comes love, then comes marriage,then comes the baby in the golden carriage!

2009-10-05 @ 17:23:55
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0