Lov

Godmorgon mina läsare!

Denna veckan har jag lov från skolan. Skönt att sova ut, men jag får ändå inte sova längre än till 10.30. Jag vill passa på att titta på Våra Bästa År nu när jag är ledig. Haha, nörd, jag vet :)

Jag har inte planerat något speciellt denna veckan, har ganska mycket att plugga. Imorgon fyller bror år, & så har vi slava, så då blir det lite gäster hemma. På fredag kommer Vlado hit & stannar över helgen, så jag har en känsla av att denna veckan kommer gå fort som bara den.
Jag är så hungrig nu. Någon som vill vara snäll & komma hit & laga mat åt mig? Ni får det jättegärna, skäms inte :)
Nehe, jag ska nog sluta babbla nu & kolla vidare på VBÅ, så får vi höras sen. Puss!


Kommentarer
skrivet av: Ivana

Hahahah!!!Jag är exakt likadan alltså, då jag är ledig så ställs klockan på tio (hinner fixa frulle o kaffe) för att sedan se våra bästa år! Egentligen är såpan sjukt dålig, men jag kan inte sluta!! :S



Ha det fint!!!

2009-10-26 @ 18:19:20
skrivet av: Jasa

Ivana: haah skönt att man inte är ensam då :P Jo men det är just för att den är så overklig som man blir helt fast & måste kolla vidare. Allt bra med dig? haah du var inte & såg Dara Bubamara i HBG i fredags eller?

2009-10-26 @ 18:32:40
URL: http://jasaa.blogg.se/
skrivet av: Ivana

Haha jaa eller hur?! Ingenting är omöjligt i VBÅ! Jadåå, idag kom jag på att ja faktiskt gillar Helsingborg :O Hehe joo det var jag!! Skitkul var det!!

2009-10-26 @ 20:14:53
skrivet av: Jasa

Ivana: Ja men Helsingborg är fint :) hehe okej men då var vi på samma fest :P Blev en hel del röj ja :)

2009-10-26 @ 21:03:10
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0