Kärlek till min väska

Förra helgen hittade jag en superfin väska som jag som jag bara var tvungen att köpa. Jag är alltid tvungen att köpa något liksom, haha. Men denna var så fin & så praktiskt så hur kunde jag låta bli? Jag kunde inte bestämma mig först för om jag skulle ha svart eller brun för dom var båda lika fina. Men så tänker jag som vanligt: Svart passar till allt så det får bli den. Jag är helnöjd med den verkligen. Mamma gillade den med ganska så mycket, så vet ni vad? Eftersom mamma fyller år idag, så kan ni förmodligen gissa vad jag & bror har köpt till henne. En likadan väska så klart, fast vi körde på den bruna. Så kan jag vinna lite på det med & byta med mamma när jag känner för det, haha. Gissa om mamma kommer bli glad för sin fina väska :) Det är hon värd, min underbara, vackra mammi.



Kommentarer
skrivet av: Nora

Awe, vad snällt av dig. Gratulera mamma från mig!

2009-10-05 @ 17:08:32
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0