Juggeferre

Så bar det av på festen I Helsingborg i fredags! Dara Bubamara skulle sjunga & jag var nog den som var mest peppad, som vanligt. Marijana skulle följa med på festen & sen skulle vi även plocka upp hennes kompis Vera som redan var i Helsingborg. Jag fick festa med min älskling också, vilket jag tyckte var riktigt skoj. Han sa att han inte skulle dansa, men han smådiggade till musiken hela kvällen minsann. Busted baby! :) Han var jättestilig i sin vita skjorta & gråa kofta över. Syskonen Draguljevic (jag & min bror det vill säga) var också riktigt tuffa i våra matchande jackor, som det sen skulle visa sig att Marijana hade en exakt likadan på sig som jag hade fast i svart färg.
Stället där festen var på, var ett riktigt lyxigt ställe, allt var så fint. Tyvärr blev det lite för trångt & lite för varmt bara. Vi fick känna på lite hur det var att vara VIP, and I liked it :)
Träffade massor med människor som jag kände, så det kändes som jag hela kvällen gick runt & hälsade på alla. Vad ska man göra när man är poppis, jag kan inte rå för det.
Jag fick ett sms av min underbara läsare Nora & sa att jag skulle komma ut en liten stund så vi kunde ses. Ett mysigt kramkalas blev det med henne så klart, & glad blev jag för att vi sågs. Verkligen en underbar tjej det där, hoppas på att få se henne snart igen. www.arbnorarestelica.blogspot.com
Jag har verkligen varit på bättre fester, men kvällen var riktigt lyckad ändå.
Kvällens höjdpunkt var tjejen som var typ 2 huvud kortare än mig när jag hade mina 13 cm-klackar på mig. Jag kollar ner på hennes fötter & ser att hon har exakt likadana skor som mig, haha. Jag blev helt chockad, är det möjligt att en tjej kan vara så kort i så höga klackar? Hon kan ju inte vara längre än 1.40 m utan några skor alls. Nä jag kände mig lång i fredags, då jag var längre än flera killar dessutom, haha.
Behövs inte mycket för att jag ska vara road :)







Kommentarer
skrivet av: tamara

Du är söt som alltid, men jag måste säga att jag är mest impad av Dragis outfit den här gången. SÅÅ SNYGGT!

2009-10-25 @ 14:07:21
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tamara

Tummen upp för Daras klänning också som främhäver hennes guldvärda bröst, hahaha.

2009-10-25 @ 14:08:56
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: dragi

well thank you tamarr =) kanske får bli min nyårsoutfit då oxå haha.

2009-10-25 @ 16:55:04
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: Nora

Min älskade Jasmina, du är lika underbar! Jag blev superglad av att läsa detta fina om mig. Det var verkligen angenämnt att få träffa dig igen och jag hoppas vi ses snart igen! Och ni var superfina allihopa. Mycket kärlek till dig vår vackra docka! (K)

2009-10-27 @ 05:55:27
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0