Jasa rekommenderar




Garnier Skin Sensitive Calming moisturiser en dagkräm som jag är jättenöjd med. Torkar in i ansiktet snabbt & luktar gudomligt gott. Tycker den krämen funkar som en jättebra baskräm under mitt smink. Sminket håller sig mycket fräschare hela dagen. Jag brukar ha svårt för att hitta en bra ansiktskräm som passar mig, men nu har jag äntligen lyckats.


Garnier Skin Sensitive Nourishing Moisturiser Night är en nattkräm som jag faktiskt brukade snylta på hos Lara varje gång jag är hos henne. Letade själv efter den i olika affärer utan några framsteg. Men lyckligtvis hittade jag den på City Gross till slut. Den luktar likadant som dagkrämen, & ansiktet blir så mjukt & lent efter att man masserat in krämen.

Kostar runt 57 kr/st


 


Kommentarer
skrivet av: laki

hahah jag undrade varför min nattkräm alltid tog slut så snabbt efter era besök! - SKOJJAR! kul att du diggar den ;P ta hand om dej!!!

2009-10-05 @ 09:33:16
URL: http://lakistar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0