Hej mina vänner!

Jag har inte haft så mycket att skriva om igår & idag så jag har låtit bli att uppdatera överhuvudtaget. Men nu ska jag ändå få ner några meningar tänkte jag. Eftersom jag inte haft något att blogga om, betyder det att jag inte gjort så mycket heller. Varit i skolan, men man kan ju inte blogga om skolan varje dag om det inte händer så mycket.
Jag vill bara att helgen ska komma. På fredag kommer Vlado hit. Han plockar upp mig i skolan som vanligt, sen åker vi till Jönköping på en liten shoppingrunda. Älskling vill köpa nya jeans, lite tröjor, en mössa & handskar. Sen ska vi även till teta Branka & Sidney med & hälsa på. Ja det är verkligen på tiden, men bättre sent än aldrig. Sen tycker jag att vi ska avsluta Jönköpingsbesöket med chokladbollar & varm choklad på nåt fik.
Det som är så skönt är att Vlado inte åker hem på fredagkväll som han brukar göra, han ska stanna hos mig hela helgen. Och jag är så glad för det att jag kommer få vara med honom ett par dagar. Vi har inte planerat något speciellt på lördag utan vi tar det som det kommer.
Längtar, längtar så, efter imorgon är det bara 2 dagar kvar tills mitt hjärta kommer.

Kommentarer
skrivet av: tamara

Var får pojkvännen sova då? :D

2009-10-14 @ 12:30:10
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0