Guess what?!

Egentligen totalt ointressant, men jag har nu fått bort min franska nagelförlängning som jag haft sen i somras. Jag älskar att ha naglarna fixade, men det kostar också en hel del att fixa dom varje månad. Så nu har jag åter mina korta, tunna naglar. Men det positiva är att man nu kan måla dom i vilken färg man vill, hur ofta man vill. Så när Susanne var klar & hade slipat bort all gelé från naglarna, frågade hon om jag ville att hon skulle måla dom åt mig. Ja tack, så slipper jag göra det själv sen. Först tänkte jag köra på rosa, så ovanligt liksom men sen visade hon några nyheter som dom fått in i salongen & då tänkte vi köra på något höstigt istället. Det blev brunt nagellack med lite shimmer i. Riktigt fittfränt! Det är ett nytt ord jag kommit på, det betyder kvinnligt snyggt. Lite häftigt va? Hur som helst, så här ser mina naglar ut nu i det fittfräna höstnagellacket.


Förresten om det är någon från Värnamo, eller någon som bor i närheten & vill få naglarna fixade så kan jag verkligen rekommendera salongen jag brukar gå till. Jag blir lika nöjd varje gång jag fått mina naglar fixade, & dom är hur trevliga som helst. Dom erbjuder även andra behandlingar på salongen, så som ansiktsbehandlingar, massage osv. Kika in på deras hemsida  http://www.senses-vmo.se/index.html


Kommentarer
skrivet av: tamara

Haha FITTFRÄNT :D

2009-10-08 @ 20:24:16
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0