Grande Stankovic- Målet hela världen talar om!

Dejo majstore pa ti si BOG!



Här är målet hela världen talar om dessa dagar! Nåt sånt här får man inte se så ofta i fotbollsvärlden, men så kommer ingen mindre än Dejan Stankovic & rör om ordentligt i grytan. Det går inte att inte vara stolt. To je zvezdina skola! Jag har ingen aning om vad kommentatorn skriker, men jag ryser när jag hör det samtidigt som jag ser Stankovics otroliga mål. Fy fan vad mäktigt säger jag bara. Dejans kommentar om målet: Ovo je moj najludji gol u karijeri i o njemu cu moci da pricam svojoj deci. Översättning: Detta är mitt galnaste mål i karriären som jag kommer kunna berätta om för mina barn. Det kommer vi alla göra Deki :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0