Grand Dueli

Gårdagens Grand Show visade även Grand Dueli. Det betyder att det finns 2 artister eller 2 grupper med artister som tävlar mot varandra med att sjunga andras låtar. Igår var det Slobodan Vasic, Sasa Kapor & Darko Filipovic som var med i grupp 1. Dom sjöng låten "Sumadijo" iklädda narodna nosnja (folkdräkter). I grupp 2 var det Jovan Stefanovic, Darko, Lazic & Nebojsa Vojvodic som tävlade med låten "Rado". Hade jag fått välja hur dessa unga, talangfulla vissa av dom fett söta (läs Slobodan, Jovan & Darko Lazic) sångare skulle fördelas i grupperna så hade Slobodan, Jovan & Darko Lazic varit en grupp. Men allt kan ju inte vara perfekt. Det blev som vanligt jämt mellan grupperna så det fanns ingen speciell vinnare, utan båda grupperna vann. Vilket jag tycker var rättvist, för dom var alla så duktiga. Och om man blev glad när man såg dom sjunga i folkdräkterna. Jag ville bara upp & dansa & supa mig full, haha. Jag kunde bara hålla med programledaren när hon sa: Blago majci sto vas rodila (lyckligt lottade är era mödrar som fött er.)
Om det nu händer att några av mina skolkompisar kollar på det här & undrar vad det är för fel på mig & vad det är för konstig musik jag lyssnar på så räcker det med att säga att jag är jugge, det ligger i blodet :)


Kommentarer
skrivet av: Irina

oh min maaan <3 kan ge allt för darko lazic den killen är fan BÄST BÄST & BÄÄÄST!

2009-10-04 @ 00:30:56
URL: http://ninka.devote.se
skrivet av: Irina

aa därför e han perfekt för mig & lagom ålders skillnad :D aaa när han sjunger kraljica moga srca & andra saban låtar, så sjukt bra :D hoppas du har haft en bra dag =)

2009-10-04 @ 18:41:24
URL: http://ninka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0