Godmorgon!

Här sitter jag återigen med min huvudvärk & har precis druckit en kopp te. Ska snart göra mig iordning till skolan. Har en studietimme sen ledig i 2 timmar, sen 2 timmarslektion sen är det slut för idag. Här går det undan!
Har ni sovit gott då? Det har jag i alla fall, för det brukar jag oftast göra. Jag vaknade kl 3 & trodde att det snart skulle vara dags att gå upp. Älskar sånt faktiskt, när man inser att man har flera timmar kvar att sova. Jag är riktig sömntuta asså. Ska bli skönt att sova ut på höstlovet.
På tal om höstlovet, har en bok som ska vara färdigläst tills dess, eller till veckan efter. Plus att man ska skriva en analys om den. Beställde boken från Bokus för en vecka sen, & tror ni att dom har skickat den än? Nej det har dom inte. Ja men snälla rara, ta er tid att skicka ut böckerna. Ni behöver inte alls ha bråttom, jag har huuur mycket tid som helst på mig att läsa en tjock, tråkig bok. Määääh...
Anyways, nu ska jag gå & göra mig fin, jg har ju ett rykte att leva upp till i skolan, a good one :)
Vi hörs lite senare idag kära vänner. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0