Frisör, kanske mitt nya yrke?!



Ja det ni ser här uppe är mitt verk! Inte själva Ywui, utan frillan. Jag föreslog att vi skulle raka av håret helt på Ywui, för det vore det absolut lättaste. Men nej, han ville ha det rakat på sidorna istället. Lite darrig blev jag med tanke på att jag aldrig klippt någon förr, plus att jag hade Viktor, Isabelle, Peter & Freddie som stod & kollade på. Tycker att Ywui var modig som lät mig komma i närheten av hans huvud med en rakapparat, men jaa som ni ser så blev resultatet inte så illa trots allt. Eller? Så om det är någon mer som vill ha en tuff frilla så är det bara att höra av sig. :)

Idag har varit en ganska så intensiv dag för första gången på länge. Vi var dessutom på en dansföreställning efter lunch med klassen. Tyvärr har jag tappat bort biljetten, så minns inte vad den hette. Men fy fan vad den var grym! Jag tycker den var så mäktig att den kändes magisk på något sätt. Ska ta reda på vad den heter & rekommendera den för er ifall ni också får chansen att se den. Efter föreställningen sprang jag & Viktor bort till stan en snabb runda medans vi väntade på att Ywui skulle hämta oss. Jag hittade tyvärr inte det jag letade efter, men därför hittade jag en riktigt snygg Emilio-tröja som jag tyckte att Viktor skulle köpa. Han tvekade fram & tillbaka, tills jag äntligen lyckades övertala honom att köpa den. Så grym jag är :) Vi åkte upp till skolan, då jag klippte Ywui & sen gick jag hem för att börja städa för fullt. Nu är jag äntligen klar, så jag passar på att uppdatera lite i bloggen. Ska till skolan snart igen & kolla på Mammas pojkar med skolkompisarna.  Skönt att hitta på en massa & få tiden att gå snabbare. För imorgon kommer älsklingen som sagt, & sen bär det av till Jönköping för en shoppingrunda. Jag tänkte först att vi ska ta både stan & A6, men jag tror vi skippar stan ändå så slipper vi frysa. Dom flesta affärerna finns ju på A6 med.
Det ska bli så mysigt att ha min pluttis här hela helgen :)

Kommentarer
skrivet av: Valentina

haha jag menade hennes hits:)

som sedmi sprat och bas to

2009-10-16 @ 00:32:21
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0