Fjortisvideobloggar

Nu har jag slösat en timme av mitt värdefulla liv på att kolla fjortisvideobloggar på youtube. Och jag kan säga så här, att jag skäms ÅT er som gör dessa klipp. Jag är medveten att det finns dom som bara driver, men TYVÄRR finns det såna som inte gör sig till, & det är dom det är synd om. Jag tog med ett klipp på 2 fulla småflickor som driver om den där stockholmaren från Skåne, Krille heter han. Men dom är fan lika pinsamma, för det finns inget kul över det klippet, utan det är såna dom är. Däremot är det skillnad på Amirs klipp när han härmar Kissie, för det kan jag säga är ganska kul. Hur som helst så är det ganska sorgligt att se alla dessa ungdomar/barn som håller på så här, för dom tror ju att det är coolt. Men istället blir dom utskrattade av alla som ser dessa klipp. Gillar dom verkligen den uppmärksamheten? För jag skulle verkligen skämmas när jag går runt på stan & folk känner igen mig från fjortisklippen.
Jag må vara en tråkkärring men i så fall tycker jag om mitt klipp med bananlådan mycket mer, haha.



Kommentarer
skrivet av: Älsklingen

HAHAHA OMG... om det skulle vatt min dotter hon skulle fått samar ne samo jedan nego deset... shit kan inte förstår brudar som vill visa upp deras så kallade "bröst" dem måste ha så jävla dåligt självförtroende eller vill dem bara bli knullade, skrevet hora på pannan...

2009-10-28 @ 16:13:28
skrivet av: ?????

Joj kako bi ih ja zveknula lonac po glavi, ili tiganj pa bi se opametile.

2009-10-28 @ 18:14:58
skrivet av: Jasa

VArför så bitter Sanna? Har du så dålig självkänsla att du måste försöka klanka ner på mitt liv? Mår du bättre av det så var så god din bittra Halmstad-bor. Jag blir ändå ganska smickrad av att du ändå läser min blogg. Men nu tänker jag inte slösa min dyrbara tid på en tönt som dig. Puss hej!

2009-11-01 @ 13:27:02
URL: http://jasaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0