Dara Bubamara



På fredag bär det av till Helsingborg! Första juggefesten på väldigt länge för vår del. Det är Dara Bubamara som komme, & henne gillar vi fett mycket. Vi så henne för 2 år sen ganska så exakt, i Malmö. Och det var en riktigt grym fest, Dara lyckades få igång hela stället. Så jag tror inte hon kommer vara sämre denna gången. Bror fyller år på tisdag, så det blir lite av ett firande för honom med. Sen ska det bli mysigt att festa med älskling oxå. Jag har dock lovat honom att han inte behöver dansa :)

Någon mer som ska dit?


Kommentarer
skrivet av: tamara

Åh, jag vill...!

2009-10-21 @ 23:30:17
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Anonym

Me 2 =)

2009-10-22 @ 10:56:58
skrivet av: tamara

Japp, jag ska på Olegs korrefest till skillnad från vissa andra, men ni ska ju hit lagom till min ;D Perfa :P

2009-10-22 @ 13:01:18
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0