Bloggar barn?



Den här tuffa t-shirten kan man hitta på barnavdelningen! Så nu undrar jag: Bloggar barn? Weird... Jag ska dock hoppa in på Lindex imorgon & se om jag hittar den i nån storlek som passar mig, för jag kan ju ha vissa kläder från barnavdelningen. En bloggare måste ju ha en sån t-shirt :) Jag & baby såg den i Jönköping i fredags, men då fanns det bara i vit färg & jag vill gärna ha en svart. Var inne på Lindex idag & köpte ett rosa diadem med rosett på (också från barnavdelningen) som kommer passa perfekt till mina blåa, blommiga skor & eventuellt dom nya skorna, men tänkte inte på att kolla efter t-shirten då. Jag köpte även ett armband idag, men det är en hemlis hur det ser ut. Ni får se en bild till helgen istället. Fyndade även en svart top/tunica, som kommer vara riktigt fin till ett par svarta leggings eller bara ett par vanliga jeans & högklackade skor så klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0