Även jag kan må dåligt

De senaste dagarna har jag haft en äcklig huvudvärk, dygnet runt. Inga värktabletter funkar, & jag vill bara gömma mig någonstans. Vill somna & vakna när jag mår bra igen. I skolan är skolkompisarna vana vid att alltid se mig pigg & glad. Idag märkte vissa av dom att något är fel. Så om någon av er läser detta, så är det pga min hemska huvudvärk som inte vill försvinna. Det har gått så långt att jag blivit så känslig. Idag började jag nästan gråta när Viktor skämtade med mig, & det är verkligen inte likt mig. Det är inte meningen att låta det gå ut över någon för mina skolkompisar är verkligen underbara. Hoppas ni förstår! Kram Jasa



Kommentarer
skrivet av: Valentina

vi får se. sinni är också för dara

men jag vet inte. är hon grym?

2009-10-07 @ 13:13:51
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: Valentina

hahaha pusti ga vi har haft våra

tjaffs om zvezda.. tönt är han!

recicu mu, men de lutar åt dara

2009-10-07 @ 15:22:31
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0