Art by Jasa



Så här kul hade jag på samhällskunskapen idag! Tog ett kort på mitt block & min fina penna som jag pimpat så sött med en rosa ros. Tycker det blev något fint över kortet, så jag tänkte dela med mig av mitt konstverk.

Imorgon är det fredag, vilket betyder att det är veckans sista skoldag. Men bäst av allt är att älskling kommer imorgon <3 Han plockar upp mig i skolan, sen ska vi dra & äta. Vi har inte bestämt oss än för om det blir BK eller kinamat. Sen har vi inte planerat så mycket annat. Blir nog mest att hänga hemma & njuta av varandras sällskap. Vi kan ju inte träffas så jätteofta nu när båda pluggar. Men vi kämpar på :) Det ska bli myspys att han kommer hit imorgon i alla fall. Välkommen hit älskling :)

Kommentarer
skrivet av: Nora

Superfint! Det är så du, så så så du. Och rubriken, hahah, mycket bra love!

2009-10-02 @ 03:31:54
URL: http://www.arbnorarestelica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0