4 månader

Idag är en speciell dag! 4 månader sen jag & Vlado träffades första gången. För er som inte vet så träffades vi på en fotbollsmatch. Serbien-Sverige U21-EM i Malmö, 23 juni på min 23årsdag! Av en slump hamnade vi jämte varandra & började småprata under matchen. Han var så gullig när han varje gång jag tappade balansen, tog tag i mig så jag inte skulle ramla. Han hade lagt märke till mina ögon & var tvungen att säga hur fina dom var. Jag tackade artigt & blev lite generad. När det sen återstod bara några minuter kvar av matchen tog han till sig mod & frågade om min msn, & klart han fick den. Dock trodde jag inte att han skulle adda mig, för första intrycket jag fick av honom var att han var en jugge som trodde han kunde få vilken tjej som helst. Men som jag sa häromdagen så är det tur att man själv tar reda på hur en människa är. Bakom den biffiga utsidan finns världens mysigaste kille som inte är rädd för att visa sina känslor.
När jag & brorsan sedan kom hem från Malmö efter matchen så hade han redan addat mig. Vi fick jättebra kontakt redan från början & bestämde snabbt att vi skulle träffas innan jag åkte ner till Serbien en vecka senare. Så blev det också, & det var helt underbart. Kändes inte ett dugg nervöst, tyckte mer att det kändes som vi hade känt varandra länge.
Så min Vlado var en utav de största anledningarna till att jag längtade hem till Sverige när jag var nere i Serbien trots att jag inte brukar vilja åka tillbaka. Även fast vi dagligen hördes i tele så var det inte samma sak.
Det är bara 4 månader sen vi träffades, men det känns som jag känt dig i en evighet min älskling! Du är den bästa födelsedagspresenten jag någonsin kunnat önska mig. Kunde inte ha träffat dig på en bättre dag :)

Min & Vlados låt

 


"Srce je moje samo odavno trebas mi,
zato pozuri ne daj samo da ostari.
Na kraju sveta moja dusa zalutala,
a ti joj srecu dala."


Kommentarer
skrivet av: Branislava

Vilken gullig berättelse :)



Sen måste jag bara säga att din blogg är jättefin nu, och jag brukar läsa den regelbundet :)

2009-10-23 @ 11:25:15
URL: http://mojzivot.blogg.se/
skrivet av: Branislava

Vilken gullig berättelse :)



Sen måste jag bara säga att din blogg är jättefin nu, och jag brukar läsa den regelbundet :)

2009-10-23 @ 11:25:20
URL: http://mojzivot.blogg.se/
skrivet av: tamara

Äsch, jag tycker nästan att fodralet till nintendo ds kan mätas med Vlado, hahaha. JUST KIDDING ;D Och nu när du nämnde telefonsamtalen, DE VAR FETT JOBBIGA! Såja, ha en bra dag kuma :D

2009-10-23 @ 12:37:29
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Branislava

jepp, jag ska gifta mig :)

2009-10-23 @ 14:51:15
URL: http://mojzivot.blogg.se/
skrivet av: Branislava

vi gifter oss den 7 augusti nästa år :) Tack hihi

2009-10-23 @ 18:12:55
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0