Flum-Kuma

Igår var det exakt 3 månader sen jag & Tamara blev kume! Några dagar senare åkte vi hem till Sverige & sen dess har vi inte träffats. Saknar henne otroligt mycket, framför allt vårt flummande som bara vi fixar på vårt speciella sätt.

Jag & bror pratade om att kanske åka upp till Eskilstuna & hälsa på alla våra kumovi Janosevic, men Tamara hade redan planerat in Göteborg den helgen. Så vi planerar att kanske åka till Göteborg nästa lördag & träffa henne över dagen i alla fall. Bättre det än inget :) Sen är det dags att planera nyår. I alla fall prata lite om det. Varje år känner jag att jag måste ha en ny klänning till nyår, men som den fattiga student som jag är nu så funderar jag på att kanske ha någon av klänningarna jag hade på bröllopet eller dopet. Vore det så illa att återanvända någon utav dom klännigarna tro? Och vilken utav dom tycker ni jag ska ha i så fall?





Vi är så galet snygga att det är omöjligt att komma upp till vår nivå!


Kommentarer
skrivet av: tamara

Grattis till oss och kul att du har börjat blogga igen. Hur som helst, jag tycker vi ska satsa på något mer färgglatt i år, känns som att vi alltid är ikädda svart. Min röst går till dress nr 1 ;D AAAPRIKOS, hihi.

2009-11-10 @ 12:09:47
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0