Morgonposten, 22 maj 2009

Klockan börjar närma sig 3.30, fåglarna kvittrar redan & det dröjer inte länge till innan mörkret drar sig tillbaka & ljuset tittar fram. En ny dag är kommen!
Men till det viktigaste, min blivande kuma måste ju ha något att läsa när hon öppnat sina vackra, gröna ögon. Jag fick reda på att min blogg är som hennes morgontidning, så nu kära Tamara, nu ska du få något att läsa :)
Vid denna tid på dygnet vet jag iofs inte vad jag ska skriva, men känner jag henne rätt, kommer hon kommer vara nöjd så länge inlägget handlar om henne. It's all about Tamara :)

Igår kom vi fram till att det faktiskt är ödet att vi ska bli kume. Vi satt på msn & pratade om att det inte dröjer länge till innan det blir kumstvo på riktigt när jag hörde kyrkklockorna vid Willys ringa. För er som inte vet vad jag pratar om så är det så att Prinsessan Tami inte är döpt än. Hon insåg att det är på tiden att hon döps, så hon vill att antingen jag eller Dragi döper henne i Serbien i sommar. Det lutar åt att jag blir den som kommer göra det för jag är mer för de serbiska traditionerna osv. Men jag har redan gått in för rollen att bli kuma, och jag kommer bli den bästa kuma ever. Så i sommar mina kära vänner, kommer familjen Draguljevic & familjen Janosevic bli kumovi for life <3
Det känns bra, mycker bra... Eller vad säger du kumo, nu har jag gjort din dag va? Så hoppas att den fortsätter lika fint som den började. Puss på dig & kram på resten av läsarna :)

Sen vill jag påpeka återigen för er som inte känner till vår historia så har jag & Tamara känt varandra i 2 år bara nu till sommaren. Tack vare Dragi :) Han får äran för det... Ja men som sagt 2 år bara, men känns som att vi känt varandra hela livet. Vi klickade direkt, & det finns få som kan komma så bra överens med den konstiga typen av humorn som vi har. Bilderna kommer i den ordningen som vi har känt varandra :) Enjoy!

Serbien, sommaren 2007


Nyår, Checkpoint 2007/2008


Serbien, sommaren 2008


Örebro, oktober 2008


Nyår, Checkpoint 2008/2009


Fuckers- Sommaren 2009, snart är det dags igen!

Kommentarer
skrivet av: tamara

Just idag av alla dagar när jag knappt haft tillgång till internet då jag varit i farten hela tiden dedikerar du ett helt inlägg till mig. Men nu har jag sett det med egna ögon, även om Oleg tidigare läste upp det högt för mig. TACK KUMO! Blir svårt för Dragi att bräcka detta, but I love you both!

2009-05-22 @ 18:25:15
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tamara

hehe, det är tydligen ett nyt stäle med live musik som har öppnatmot zabari hållet om jag inte mins helt fel. WOHO säger jag bara, finns inget bättre!

2009-05-24 @ 09:19:45
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: dragi

undrar hur tamara har tänkt ta sig dit? med sitt nya körkort? =)



hm..100kr i dinari? d e typ 800 va? ja placam pice onda haha.

2009-05-24 @ 11:38:16
URL: http://dragi.blogg.se/
skrivet av: tamara

opasan si, hahaha :D såhär ser alternativen ut; sneza och company när ni inte är där, jasa raggar upp killar med bil (som kör NORMALT) eller jag och jasa tjatar på dragi och betalar honom för tjänsten såklart (A) ;D

2009-05-24 @ 14:03:22
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: vesna

Kul och se dig med söt :) Näeee d lugnt, jag var själv lite trött och stressad haha.. Vill iaf bara hälsa :)



hoppas ni hade de kul sen :D

2009-05-24 @ 19:40:00
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: vesna

härligt härligt :D:D



haha näee, drog ba dit för och fika :) han skulle på fotbollsträning.. så passa på lite nnan :D

2009-05-25 @ 05:29:27
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0