Mardröm

Vilken hemsk dröm jag hade inatt! Jag drömde att 23 juni var kommen, då Serbien-Sverige ska spela i U21-EM. Vi var på plats & allt var bra. Men matchen spelades inte på den nya arenan i Malmö, utan i någon vanlig gympasal. Det fanns inte alls mycket folk ens. Så var dags att sjunga Serbiens nationalsång, så jag ställde mejj upp & tog i allt vad jag kunde. Jag levde in mejj helt, & höll handen på hjärtat så där som många fotbollsspelare gör när nationalsången sjungs. Av någon anledning blundade jag oxå medans det sjöngs samtidigt som vi viftar med våra flaggor. Så märker jag hur alla sätter sejj ner å blir tystare & tystare. Till slut bryter paniken ut & alla börjar springa mot utgången. Jag fattar fortfarande inte vad som händer förens brorsan tar tag i min hand & hukar sejj neråt å säger att det är någon som skjuter mot oss.  Även vi börjar springa mot utgången men där blev det stopp för alla försöker ta sejj ut samtidigt & jag å brorsan står typ längst bak. Jag vänder mejj om å ser hur människan springer efter oss å skjuter hela tiden & där vaknade jag! Så om vi blev skjutna eller inte, har jag ingen aning om men fy fan vilken äcklig känsla det var för drömmen kändes så verklig.
Inget sådant när det blir dags för EM på riktigt TACK!



Bože pravde, ti što spase
od propasti do sad nas,
čuj i od sad naše glase
i od sad nam budi spas.


Moćnom rukom vodi, brani
budućnosti srpske brod,
Bože spasi, Bože hrani,
srpske zemlje, srpski rod!
Srbiju nam Bože brani,
moli ti se srpski rod!



Kommentarer
skrivet av: tamara

Jo, har inte Dragi berättat för dig att jag joinar er?

2009-05-08 @ 11:49:53
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tamara

Haha, puss på dig också :D

2009-05-08 @ 12:10:03
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: Valentina

kolla vem som är tillbaka ;) hahahah

2009-05-13 @ 18:31:38
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: tamara

blir lika besviken varje gång jag kollar in din blogg :(

2009-05-13 @ 18:46:45
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0