Ferre hela helgen!

Hej mina kära läsare!
Ny vecka återigen & nu är det dags att uppdatera er om helgens händelser.

Fredag: Jasna & Mate var i stan, så Mate hämtade upp mig & brorsan, sen åkte vi hem till Jasnas föräldrars hus.  Vi lagade cevapi & potatisgratäng. Okej kuma lagade & vi andra tittade på :) Kämpade nästan en timme me att öppna en vinflaska, hur svårt ska det vara? Men det lönade sig eftersom vinet var riktigt gott. Efter maten lyssnade vi på gamla juggelåtar som fick oss på rejält gott humör. Sen bar det av vidare till Harrys & jag trodde inte att det skulle vara så kul som det var. Alla var på flipphumör & lagom glada av vinet som vi hade druckit under kvällen. Vi satt & pratade nästan hela kvällen men det var hur mys som helst. Innan vi skiljdes åt för kvällen, bestämde vi att vi på lördan skulle vara hemma hos Dragi för han skulle laga mat åt oss, sen skulle vi bara sitta hemma, dricka vin återigen & umgås.

Lördag: Jag & bror åkte iväg för att handla, sen lämnade han av mig hemma så jag skulle göra mig iordning. Han skulle laga lasagne & sen skulle vi hämta kuma & kum Nagy. För er som aknske inte fattat vilka det är så är det Jasna & Mate :) När vi kom hem till brorsan så åt vi direkt medans lasagnen fortfarande var varm. Han hade dukat upp fint & lagt fram kristallglasen med. Riktigt fancy var det. Lasagnen var gudomligt god. Tror ingen lyckas med så god lasagne som Dragi gör. Någon tjej som vill gifta sig med honom kanske? :) Skicka er mail som kommentar så ska vi se vad vi kan fixa,haha... Anyways, efter maten blev vi alla lite sega & av nån anledning så gick humöret upp & ner på alla. Men det var inte så illa som det lät. Vi fick för oss att spela alfapet & som vanligt var jag trögast, DOCK förlorade inte jag denna gången så jag blev så jäkla glad. När vi spelat klart velade vi fram & tillbaka om vi skulle dra ut till Harrys igen. Fattar inte att JAG kunde vara sugen på att dra dit igen, jag som inte hade varit på Harrys på 2 år ungefär. Till slut så blev det så att vi drog dit igen, även om det inte var lika kul som i fredags. Dragi & Mate fick 2 beundrare efter sig som stirrade på dom hela kvällen. Polacker verkade dom vara dessutom, haha... Eftersom jag å brorsan skulle åka till Jkpg på söndan så stack vi från harrys vid 12-tiden & det gjorde även Jasna & Mate oxå.

Söndag: Damian fyllde 3 år & Colin fyller 2 år nu på onsdag så det blev dubbelkalas hos dom. Jag å brorsan tog en liten, snabb runda på A6 innan vi åkte till dom, för att hitta presenter till grabbarna & som tur var hittade vi något till slut. Träffade på bloggerskan Vesna med sin kille/man, som kom fram & hälsade på mig :) Det var kul att träffa henne eftersom jag följer hennes blogg varje dag. Och nu fick man äntligen se hennes ögon oxå, jättesöt tjej :)
Vi åkte hem till teta Branka & uncle Sid, där kalaset redan var i full gång. Farfar fick man träffa oxå för första gången på ett bra tag, sen dök även vår kusin Zlatan upp med sin flickvän Jelena. Sen kom ju självklart kusinerna Tina & Katta med, så det var många kusiner under ett tak :) Grabbarna uppskattade presenterna, så det var ett bra val & kalaset blev riktigt lyckat.

Nu vet ni hur min helg har varit, hoppas er var minst lika bra :)






Kommentarer
skrivet av: vesna

hahahahha eller hur :D



gullunge, massa underbara bilder du hade här =)

2009-05-25 @ 21:18:45
URL: http://vesna.blogg.se/
skrivet av: tamara

vad fin du är i din nya jacka, har en likadan fast lila om du kommer ihåg förra sommaren (A). PUSSSAM TEEEE

2009-05-25 @ 22:35:05
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: tamara

snygg jacka du har jasooo, har en likadan men i lila som jag använde flitigt förra sommaren om du kommer ihåg (A) PUSSAM TEEE

2009-05-25 @ 22:37:00
URL: http://tamarajanosevic.blogspot.com
skrivet av: valentina

hahaha. alltså, jag blir kär i grabbarna varje gång jag ser dom. så söta. colin hade dock lite svårt att slappna av i början medan damian tog sin plats som storebror och va igång hela tiden när jag och sandra va där

2009-05-26 @ 01:24:36
URL: http://valentinaemilia.blogg.se/
skrivet av: T Y L O

snääälla du, skulle du kunna gå in på http://faannybackman.blogg.se och rösta på mig som veckans blogg? Det skulle vara jätte gulligt! ♥

2009-05-26 @ 01:30:52
URL: http://tylo.blogg.se/
skrivet av: Anonym

himla kul ju :D

2009-05-26 @ 22:39:59
skrivet av: vesna

himla kul ju :D

2009-05-26 @ 22:40:15
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0