en liten dos av shopping

Eftersom jag varit fattig sen nyår mer eller mindre, blev jag överlycklig när jag på posten fick hem en check på 250 kr från H&M. Det är inte mycket pengar, men för mig som inte shoppat något på en evighet så kändes det som jag vann på Lotto. Jag såg en söt, liten sommarjacka på H&M i Jkpg för några veckor sen som jag så gärna ville ha. Jag kunde bara hoppas på att den skulle finnas kvar när jag väl fick pengar. Så när jag fick denna checken, drog jag ner till H&M & hoppades på att hitta jackan här i Värnamo. Det var nog min lyckodag, jag hittade den väldigt snabbt å det fanns bara en kvar i den storleken jag behövde. Tycker den gröna färgen passar mig väldigt bra. Så tjusig jag kommer vara i den :) Tack H&M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0