Vidic Vs. Stankovic

Rubriken säger allt! Ikväll möttes 2 utav mina absoluta favoriter, i Champions League, Nemanja Vidic & Dejan Stankovic. Men eftersom jag helhjärtat håller på Manchester United så det var inget snack om saken, vilka jag ville se som segare i kvällens match.
Bara 4 minuter in i matchen gör kung VIDIC mål, vilken start på matchen. Tyvärr visste jag inte att B92 visade matchen så jag missade målet. Men jag bäddade ner mejj i soffan lagom när andra halvek började för att hejja på dom röda hjältarna. 4 minuter in på andra halvlek..... MÅÅÅÅÅL! Christiano Ronaldo sätter den! Intressant detta att båda målen kom 4 minuter in på både första å andra halvek. Det var i alla fall kvällens mål. 2 mål till United & Inter får lämna planen utan ett enda mål & är dessutom ute ur leken. Att jag å mamma försökte styra bollen i rätt riktning me våra ben hjälpte ju inte direkt, men det var kul å se hur vi sparkade i luften. Hade kunnat se Stankovic göra 1 mål bara för att han är han, men absolut inte fler :) Kul att jag just idag hade på mejj Stankovics landslagströja då vi fortfarande spelade som JUGOSLAVIEN. Det var goda tider det :) Kärlek var det iaf att efter matchen se Vidic å Stankovic krama om varandra.
Nå ja, fin seger ikväll & jag hoppas verkligen att Manchester United återigen står som segrare för CL.  KRALJ VIDIC!


To je zvezdina skola, to su zvezdina deca <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0